فرماندار شهرستان قصرشیرین از آمادگی 37 شعبه اخذ رای این شهرستان برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت خبر داد و گفت: دنیا رفتار ما را در انتخابات پیش رو نگاه می‌کند، پس باید حضور حداکثری داشته باشیم.
کد خبر: ۴۲۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 13 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،فرامرز اکبری ، با اشاره به آمادگی شهرستان قصرشیرین برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند پای کار هستیم.

وی تعداد شعب اخذ رای که برای شهرستان قصرشیرین در نظر گرفته شده را 37 شعبه اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 17 شعبه ثابت شهری است که 16 شعبه آن در قصرشیرین و یک شعبه نیز در سومار خواهد بود.

فرماندار شهرستان قصرشیرین تعداد شعب روستایی شهرستان را نیز 20 مورد اعلام کرد که 10 شعبه ثابت و 10 شعبه سیار است.

اکبری خاطرنشان کرد: تعداد عواملی که در بخش اجرا و نظارت در انتخابات شهرستان قصرشیرین مشارکت دارند نیز 800 نفر است.

وی در خصوص تعداد کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در این شهرستان نیز اظهار کرد: در مجموع بیش از 150 نامزد داریم که 40 نامزد داوطلب شورای شهر و مابقی داوطلب شوراهای روستایی هستند.

فرماندار قصرشیرین گفت: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان قصرشیرین انتخابات خواهند داشت و نامزدها در همه روستاها به نصاب رسیده است.

اکبری با بیان اینکه تعداد دقیق واجدین شرایط رای دادن در شهرستان مشخص نیست، تاکید کرد: ما حدود 23 تا 24 هزار نفر جمعیت داریم که معمولا از این تعداد حدود 15 هزار نفر شرایط رای دادن دارند.

وی از اهمیت حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت نیز یاد کرد و گفت: در نظام ما تمام مسئولین با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

فرماندار قصرشیرین حضور حداکثری مردم را بیانگر اعتبار نظام و علاقمندی مردم دانست و اظهار کرد: هرکس که در انتخابات شرکت نکند، حق شهروندی خود را نادیده گرفته است.

به گفته اکبری، رئیس جمهور دومین فرد رسمی و مهم نظام بعد از رهبری است و اگر با رای حدااکثری مردم انتخاب شود، در دنیا محکم تر حرف خواهد زد.

وی با بیان اینکه امروز نگاه دنیا به دولت و نظام ما است و دنیا رفتار ما را در انتخابات 29 اردیبهشت نظاره می‌کند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات هم در پیمودن مسیر دموکراسی و هم تامین اعتبار جهانی برای ایران اثرگذار است.

فرماندار شهرستان قصرشیرین در پایان از همه مردم خواست در انتخابات پیش رو حضور حداکثری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار